دانلود Space Shooter : Galaxy Shooting 1.317 - بازی تیرانداز فضایی اندروید + مود

منوی بالا
اطلاعیه سایت،درخواستی ها، تولبار
دانلود Space Shooter : Galaxy Shooting 1.317 - بازی تیرانداز فضایی اندروید + مود

دانلود Space Shooter : Galaxy Shooting 1.317 - بازی تیرانداز فضایی اندروید + مود

 


Space Shooter : Galaxy Shooting – تیرانداز فضایی : تیراندازی کهکشان بازی جدید و محبوب در سبک بازیهای اکشن و آرکید از استودیوی بازی سازی OneSoft Studio برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به این لحظه بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای آرکید فضایی معرفی کنیم! داستان بازی از این قرار است که کهکشان زیبا توسط دشمنان مورد حمله قرار گرفته و قصد نابود اش را دارند! آن ها همه ی اسکادران را یکی پس از دیگری نابود کرده اند و تنها قهرمان موجود شمایید! بله … شما آخرین قهرمان کهکشان هستید و با یک حمله فضایی مواجه خواهید شد ؛ هدف شما کاملا چالش برانگیز خواهد بود چرا که شما باید کهکشان را از دشمنان بیگانه نجات دهید! کنترل سفینه فضایی در دستان شماست و باید با شلیک تیر به سمت دشمنان ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و صدها ماموریت و مرحله چالش آور را پشت سر بگذارید! با پیروزی در ماموریت ها و جمع اوری امتیاز قادرید سفینه خود را ارتقا دهید و قدرتش را چند برابر کنید! به طور کلی اگر از علاقه مندان به بازیهای شوتر هوایی هستید بدون شک Space Shooter : Galaxy Shooting با حجم ناچیز نظرتان را به خودش جلب خواهد نمود.




ادامه مطلب
دانلود Stickman Revenge 3 1.4.2 - بازی اکشن

دانلود Stickman Revenge 3 1.4.2 - بازی اکشن

 

 


Stickman Revenge 3 نسخه سوم از بازی محبوب، سرگرم کننده و هیجان انگیز انتقام استیکمن از استودیوی بازیسازی Zonmob Tech., JSC برای دستگاه هایاندرویدی است که به صورت رایگان در پلی استور عرضه گردیده و تا به این لحظه بیش از 500 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است. Stickman Revenge لباس انتقام جویان را بر تن شخصیت های استیکمن کرده است، مهمترین المان موفقیت عناوین این فرنچایز را می توانیم به نام ریتم سریع و خونین گیم پلی آن ها بزنیم! عنوانی رانر که تنها مسئولیت بازیکن به پرش های زود هنگام و کشتن شخصیت های منفی محدود می گردد ؛ این روزها خیلی از افراد حوصله تفکر پیرامون یک بازی را نداشته و بیشتر سعی می کنند با عناوین اسمارت فون ها از اوقات فراغت کوتاه مدت خود بیشترین لذت ببرند ؛ بنابراین بدون هیچ گونه دغدغه فکری می توانید تجربه ای بسیار لذت بخش و خونین داشته باشید! 3 شخصیت با توانایی های خاص در بازی وجود دارد که می توانید از میان ان ها یکی را به دلخواه انتخاب کرده و با او بازی را آغاز کنید! شما می توانید ابتدا تصاویر و تریلری از این عنوان جالب را مشاهده نموده و در صورت تمایل اقدام به دانلود نمایید.




ادامه مطلب
دانلود Merge Town 3.7.0 - بازی سرگرم کننده شهر پازلی اندروید + مود

دانلود Merge Town 3.7.0 - بازی سرگرم کننده شهر پازلی اندروید + مود

 


Merge Town – شهر پازلی یک بازی پازل سرگرم کننده و خاص از استودیوی بازیسازی Gram Games Limited برای دستگاه اندروید است که به صورت رایگان عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود با پول بی نهایت برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست. تا حالا آرزوی این را داشته اید که شهردار شوید و مدیریت یک شهر را در دست بگیرید!؟ بعد هم شاهد رشد و گسترش شهرتان و تبدیل شدن آن به یک کلان شهر باشید!؟ خوب اگر جواب تان مثبت است؛ باید بگوییم این بازی مخصوص شما طراحی و ساخته شده است! قوانین بازی Merge Town بسیار ساده است، شما یک تکه زمین در اختیار دارید و باید به تدریج شهری در آن بسازید. به مرور زمان خانه ها و دیگر اماکن را بسازید و برای افزایش تعداد ان ها تلاش کنید! هدف اصلی شما تلاش برای تبدیل شهرتان به بزرگترین شهر دنیاست، از نظر خودتان این توانایی را دارید که شهرتان را به یک کلان شهر تبدیل کنید؟! به طور کلی، خانه بسازید، خانه های تان را با هم ترکیب کنید و همین طور شهرتان را گسترش دهید! اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده و ساده برای پر کردن اوقات فراغت تان هستید بدون شک Merge Town نظرتان را جلب میکند.




ادامه مطلب
دانلود A 1945 Classic Arcade 3.68 - بازی ماجراجویی کلاسیک

دانلود A 1945 Classic Arcade 3.68 - بازی ماجراجویی کلاسیک "نبرد هواپیما" اندروید + مود

 


A 1945 Classic Arcade یک بازی اکشن و کلاسیک در سبک بازی های ماجراجویی از استودیوی بازیسازی ONESOFT برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است . در این بازی شما به همراه ناوگان هوایی خود در حال گشت و گذار در آسمان هستید که ناگهان توسط موشک و هواپیما های غول پیکر به شما حمله شده و ناوگان شما نابود می شود. حال شما که بازمانده این حادثه هستید باید از صفر شروع کرده و با حمله به مناطق تحت پوشش دشمن نسبت به نابودی هواپیماهای آنها و گرفتن انتقام همرزمان خود اقدام نمایید. اگر از طرفداران بازی های ماجراجویی هستید و به این بازی علاقه مند شده اید همین حالا آن را دانلود کرده و پس از تجربه اش، نظر خود را در مورد آن با ما در میان بگذارید.




ادامه مطلب
دانلود Dinosaur Hunter 2018 4.6 - بازی اکشن

دانلود Dinosaur Hunter 2018 4.6 - بازی اکشن

 


Dinosaur Hunter 2018 – شکارچی دایناسور 2018 یک بازی اکشن سرگرم کننده و محبوب از استودیوی بازی سازی Million games برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده. با نصب Dinosaur Hunter 2018 برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یکی از بهترین بازیهای شبیه ساز شکار را به ارمغان بیاورید. طیف گسترده ای از سلاح های مختلف در دسترس شماست که قادرید با کمک ان ها به سمت دایناسور های غول پیکر شلیک کنید و ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید. کنترلرهای لمسی موجود در دو طرف صفحه نمایش به شما این امکان را می دهند تا به سمت دایناسور ها هدف بگیرید و با زدن دکمه “شلیک” او را از پای درآورید! تفنگ اسناپیری به شما این امکان را می دهد تا به سمت دایناسور زوم  بکنید و از راه دور با شلیک های پشت سر هم او را بکشید و ده ها ماموریت مختلف را پشت سر بگذارید. از بازی Dinosaur Hunter 2018 نیاز انتظار یک بازی خارق العاده و گرافیکی را داشت اما با حجم ناچیز 70 مگابایتی اش خوب ساخته شده و در یک محیط متفاوت برای ساعت ها سرگرم تان خواهد نمود.




ادامه مطلب
دانلود Triglav 1.1.170 - بازی نقش آفرینی جالب و پرطرفدار

دانلود Triglav 1.1.170 - بازی نقش آفرینی جالب و پرطرفدار "ترایگلاو" اندروید + مود

 

Triglav – ترایگلاو یک بازی نقش آفرینی فوق العاده زیبا و محبوب از استودیوی بازیسازی SmokymonkeyS برای تبلت و گوشی های اندروید است. ابتدا توضیحات کلی توسعه دهنده در مورد بازی اش را عینا بیان می کنیم: “برج Triglav متشکل از +50 طبقه است! باید تمام تلاش تان را به کار بگیرید تا بتوانید درب های هر طبقه را باز کنید و در نهایت شاهزاده خانوم اسیر شده در یکی از طبقات بالا را نجات دهید!” بله … در بازی Triglav شما در نقش کارکتر اصلی با در دست گرفتن سلاح های مختلف وارد یک سیاه چال پیکسلی می شوید که قرار است در ان طیف گسترده ای از دشمنان را از بین ببرید و سپس شاهزاده خانم را نجات دهید. امکان انتخاب شخصیت اصلی از میان سه کلاس مختلف فراهم است، از میان سه کلاس SwordMaster، AxeMaster یا DaggerMaster یکی را انتخاب کنید و یک ماجراجویی تمام عیار را آغاز کنید. اگر به دنبال یک بازی نقش آفرینی فوق العاده با داستان و گیم پلی خاص اید بدون شک Triglav نظرتان را جلب میکند و ارزش امتحان کردن را دارد .

 




ادامه مطلب
دانلود Troll Face Quest Video Games 1.7.0 - بازی پازل جالب و محبوب

دانلود Troll Face Quest Video Games 1.7.0 - بازی پازل جالب و محبوب "صورت مسخره و کاراکترها بازی ها ر

 

Troll Face Quest Video Games – صورت مسخره و کاراکترها بازی ها رایانه ای بازی سرگرم کننده، محبوب و جالب در سبک بازیهای پازل و فکری از استودیوی Spil Games برای اندروید است. در بازی Troll Face Quest Video Games شما به سفری هیجان انگیز می روید که در آن باید انواع و اقسام معماها که بعضی از آن ها غیر قابل حل به نظر می رسند، را حل کنید و معروف ترین کاراکترهای تاریخ بازی های رایانه ای را به مسخره بگیرید! همه شخصیت های معروف بازی های رایانه ای اینجا حضور دارند ؛ نامشان را نمی آوریم تا از مسخره شدن شان خجالت نکشند! این جا قرار است تمام کاراکترهای معروف بازی های حادثه ای اول شخص، بوکسورها، نینجاها، اورک های ترسناک، کاراکترهای بازی های پازلی و حتی کاراکترهای بی گناهی که در بازی های رایانه ای موش آزمایشگاهی می شوند را به مسخره بگیریم! جالب است نه؟! بیش از 30 مرحله مختلف در بازی Troll Face Quest Video Games انتظار شما را می کشند، فرقی ندارد دوستدار چه نوع سبکی از بازیها هستید، این بازی با طراحی و ساخت فوق العاده اش نظرتان را جلب میکند و ارزش امتحان کردن را دارد!

 




ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
تعداد صفحات سایت : 3 صفحه
    اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اندروید نود و آدرس android90ir.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  • رز اسکین

  • قالب تک